bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Nov 2011

Alhamdulillah DS Najib, DS Rosmah dan Rombongan Telah Selamat Menunaikan Ibadat Haji.








Jemaah haji mengelilingi Kaabah di dalam Al-Masjid al-Haram di Mekah 31 Oktober 2011. Foto ReutersKUALA LUMPUR 6 Nov 2011



Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor selesai menunaikan haji bersama jutaan umat Islam lain. Alhamdulillah urusan haji kami sudah selesai. kata Perdana Menteri menerusi laman Twitternya lapor Bernama Online Beliau turut mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada umat Islam di Malaysia Najib dan Rosmah ialah antara 28 000 rakyat Malaysia yang menyempurnakan ibadah haji tahun ini Menunaikan rukun Islam kelima itu bersama Perdana Menteri ialah ibu beliau Tun Rahah Mohamad Noah dan adik Najib Datuk Mohamed Nazim serta Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.

3 comments:

  1. moga dpt hj mabrur,semua faham apa hj mabrur,diampunkan dosa bersih mcm budak baru lahir.jika buat dosa lagi susah lah nak kata.melanggar larangan ALLAH di kira berdosa walau apa alasan sekalipun.mudah saja nak jadi muslim yg sejati.buat yg ALLAH larang dan tinggal apa yg ALLAH larang,cuba jauhkan yg ALLAH larang.kdg2 mana yg ALLAh larang itu yg kita suka buat.perintah ALLAH tidak mengira darjat.sbb dipadang mahsyar nanti tak ada bodi gard nak jaga kita buat ibadat.*faham*

    ReplyDelete
  2. Kalau berbicara boleh melahirkan sifat bongkak dan sombong dalaam diri lebih baik diam, sebab cuma Allah s.w.t. sahaja yang boleh memeliki sifat2 tersebut.

    Buat manusia yang bersifat baru, memiliki sifat2 berkenaan juga boleh membawa kepada syirik, waliyazunbillah...

    ReplyDelete
  3. "Kalau berbicara boleh melahirkan sifat bongkak dan sombong dalaam diri lebih baik diam, sebab cuma Allah s.w.t. sahaja yang boleh memeliki sifat2 tersebut."

    Setuju sangat dgn kata kata di atas..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3