bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Nov 2011

Gempar!!! Lelaki Mirip Anwar Dilihat Bersama Wan Azizah???



Maaf... X tahu lah betul ke tidak.... Tetapi dalam foto di atas, seorang lelaki "mirip Anwar" kelihatan bersama Wan Azizah....

Anwar dan "lelaki mirip" Anwar dalam video seks yang hangat diperkatakan sedikit masa lalu tu kelihatan mempunyai begitu banyak persamaan.... Tidak dapat dipastikan samada dalam foto di atas tu adalah Anwar ataupun lelaki mirip Anwar daripada "klip video lucah" tu....

Pening... pening....

7 comments:

  1. ni mesti gmbar super impose ni..hihihi

    ReplyDelete
  2. BAHAYA WAN AZIZAH. MACAM MANA KALAU SEDANG TIDOR DIA DIKERABAT OLEH SEORANG LELAKI YANG MIRIP RUPANYA SEAKAN ANUWAR. MACAM MANA CARANYA KALAU NAK CAM BETUL ATAU BUKA ANUWAR ....

    ReplyDelete
  3. Wan Azizah better check properly really look like the guy with the China Doll.Be careful Kak Wan yang mana satu your husband? ...ha..ha..

    But if you ask ANWAR...HE WILL SAY LOOK LIKE ME BUT NOT ME...JOKE OF THE YEAR.APA PUN KAK WAN SERIOUS YOU MUST CHECK TAKUT YOU WILL BE SLEEPING WITH AN IMPOSTER.

    ReplyDelete
  4. mantap bro. ringkas tapi menusuk kalbu. yg di atas tu memang anwar. yg dlm video bukan anwar sebenar. pernah dengar kes hantu raya yang menyamar sbg tuannya? ha, camtu le lebih kurang.

    ReplyDelete
  5. CLJ, kak wan kena tenggok kote orang tu bengkok ke tidak. Nuar punye lurus dan tidak pula bertenaga kata pakar.

    ReplyDelete
  6. Wah, Cheguman...pandai plak hantu raya tu pilih yang gebu mcm china doll..

    ReplyDelete
  7. Saya tak setuju dgn Cheguman. Saya yakin Anwar yang menyamar jadi hantu raya belaan diri sendiri menoron china doll dalam video tu. Rugi beb main wakil2 kat hantu raya..Haa yang alibi bersama keluarga cam yang Kak Jijah kata tu, baru hantu dia.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3