bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Nov 2011

Kejadian Aneh Kapal Selam Bisa Terbang???



KERJA memindahkan kapal selam SMD Ouessant jenis Agosta 70 dari kapal Jumboship mengambil masa tiga jam untuk diletakkan di atas kapal Ponton dan dibawa ke Dataran 1Malaysia, Klebang Melaka, hari ini. Kapal selam buatan Perancis yang dibina pada 1979, sepanjang 67.57 meter dan ketinggian 11.75 meter serta lebar 6.5 meter akan dijadikan muzium dan menjadi satu lagi mercu tanda pelancongan di negeri Melaka. - Foto Rasul Azli Samad (Berita Harian) Nov 16, 2011 4:08 pm.

Kenapa Izah tak bising-bising bila kapal selam "bisa terbang" dari Perancis ke Melaka? Tak boleh menyelam, sampai ke Indonesia dia canangkan...


Nampaknya Tok Ali mempunyai kapal selam "peribadi" untuk anggota exco Kerajaan Negeri Melaka. Kalau jadi apa-apa mereka semua boleh sembunyi dalam kapal selam. Kalau banjir besar benar2 berlaku seperti cerita filem 2012 nampaknya mereka lah di antara  manusia yang bakal terselamat... :)

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3