bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 May 2011

Tuduhan Cubaan Rogol Pengarah Urusan IMF - Juga Difitnah Oleh Umno???


PENGARAH Urusan Tabung Mata Wang Antarabangsa (IMF), Dominique Strauss-Kahn (tengah) dibawa keluar dari balai polis di New York, hari ini. Dia dituduh melakukan serangan seksual termasuk cubaan merogol seorang pekerja hotel di bandar raya ini dan mungkin melenyapkan impiannya untuk dipilih sebagai Presiden Perancis. - Foto AFP. May 16, 2011 12:09 pm


Mungkin itulah yang mahu Anwar dan Pakatan Rakyaat momokkan kepada bukan sahaja rakyaat Malaysia, malah kepada semua penduduk dunia... Biasalah.... Buat apapun kerana mengikuti nafsu serakah yang dipacu syaitan.... Yang dipersalahkan adalah Umno...




5 comments:

  1. Huh, bagai bumi dengan langit tindakkan Malaysia dibandingkan negara nuar. Itu baru perbuatan cuba. Belum lagi lakukan. Tidak boleh di jamin. Nasib kau lah nuar duduk di Malaysia. Kalau kat Amerika dah bungkus.

    Agaknya spesis dia nie memang begini ke laku dia?

    ReplyDelete
  2. Betul.betul.betul
    Ini kerja UMNO. Hebat UMNO ye..sampai Uncle Sam pun boleh ikut cakap Malaysia ni..Huhu

    ReplyDelete
  3. pak jabit kg pisang17 May 2011 at 13:58

    actually umno /bn telah bayar awek kemas bilik tu...masa awek tu bongkok untuk betul katil....awek telah di arahkan supaya goyang gerudi oleh umno....ha ha ha tentu suka puak pecacai anwar yg bengong !

    ReplyDelete
  4. hahahaha....bro..!!sinis sey tajok post lu..hahaha!

    ReplyDelete
  5. bukan fitnah UMNO tapi konspirasi Najib & Rosmah laaaaa...

    hehehe

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3