bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 May 2011

DAP Lebih "Islam" Daripada Pas???


DAP berjaya menyatu-padukan orang-orang Cina melalui perjuangan mereka memartabatkan keturunan Cina dari segi penguasaan ekonomi dan politik di Malaysia.....

Pas pula tak habis-habis berdendam dengan Umno dan menolak semua salam perdamaian dan perpaduan dengan Umno demi untuk mereka mengecapi sedikit kekuasaan yang mereka miliki apabila bersatu dengan DAP di bawah Pakatan.

Bagi Pas Melayu tidak penting.... Perjuangannya kononnya untuk memartabatkan Agama Islam. Tapi yang jelas, bangsa ke mana agamapun entah ke mana...Ini kerana keduddukaan Pas dalam Pakatanpun hanyalah ibarat melukut ditepi gantang.

Hakikat bahawa semua umat Islam itu bersaudara tidak mereka hayati dengan sesungguhnya. Sementara hakikat bahawa di Malaysia bahawa Melayu itu Islam seperti sengaja dilupakan...

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3