bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 May 2011

Umno Perbodohkan Rakyaat - Anwar

Anwar kata Umno memperbodohkan rakyaat...

Tetapi siapakah yang "berpura-pura" baik depan rakyaat? Orang lain semua kononnya jahat, perompak dana negara, peribadi bobrok dan lain-lain...

Tetapi siapakah yang dituduh meliwat? Melanggan pelacur?

Bukan menuduh, tetapi rakyaat juga perlukan kepastian....

Anwar perlu membuktikan bahawa tuduhan tersebut hanyalah fitnah!!!

Pas juga perlu "membekukan" kerja-sama sehingga siasatan membuktikan Anwar benar-benar tidak bersalah...

Jika tidak bukankah tidak manis untuk tok-tok alim berkupiah berkongsi pentas ceramah dengan "pelakun video seks' jika nantinya Anwar dibuktikan bersalah???

Beringat sebelum kena... Buat baik berpada-pada...

2 comments:

  1. Saya tahu gak... Saya dengar, saya faham..... Saya pernah bertanding wakil ke persingan UMNO dari bahagian ke KL... Zaman Kawan tu nak jadi Timbalan Presiden UMNO Malaysia.... Saya tengok ada kawan sebok isi borang warna pink... Bila rapat / kawan2 lari... Saya x tahu apa tu.... Risik punya risik akhirnya dapat maklumat.... Anwar bagi borang pink untuk sapa 2 bakal perwakilan yg akan sokong dia...Ini lah era penyelewemgan UMNO...Dia kata dia dpt restu dari PM... PM setuju dia lawan Ghafar...
    Siapa x mau main tulis jer banyak mana nak... Saham akan menjadi milik kita... Inilah ramai org. jadi kaya.. ANWAR TOLONG ORG. UMNO... Bukan apa TOLONG AJAR MENYELEWENG... Memang dia tahu UMNO menyeleweng kerana DIA YG AJAR..
    Yang sokong dia kaya raya yg lain sori la.. Yg tak mau kedia tak adalah.....MEMANG UMNO PERBODOH RAKYAT amek duit rakyat untuk kepentingan politik..Tapi UMNO dari grass root dia... Yg gelabah nak jadi Timbalan... rangkaian dia ramai sampai la ni,,,,, Mna org tahu.. PM sokong tak sokong tapi bila dah kaya termakan budi tergadailah bodi.. Tak sokong dah kaya elehhhh tak kan tak biasa dengar kot.... Konon nya inilah restu PM tapi sebenarnya haprak penipu besar... Sampai lah lani... SIAPA NAK BERTANDING BERTANDING Mana ada restu apa 2.......jadi memang dia boleh cerita segalanya kerana dia yang mula buat perangai macam celaka... Perosak UMNO. Perosak melayu,... MEMANG DIA LAH PUNCA NYA...CELAKO CELAKO CELAKO

    ReplyDelete
  2. ANWAR BOLEH BLA...cakap tak serupa bikin andalah perosak agama, bangsa dan negara.You are so disgraceful to look at. I just dont know why pakai songkok , wajah anda tak beseri lagi.

    Remember always it takes a thief to catch a thief.Apa yang diperkatakan oleh kelisa duri saya pun biasa dengar pink form tu kira dapat saham duit atas angin. Besok di akhirat jawablah. Dah tak boleh pusing2 lagi.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3