bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 May 2011

Liwat II - Mengapa Nik Aziz Begitu Yakin Anwar Tidak Bersalah???

Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menasihatkan Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim yang pagi tadi diperintah bela diri berhubung tuduhan meliwat agar banyak bersabar sambil berkata kezaliman akan kalah juga akhirnya....

Bagaimana Nik Aziz begitu yakin? Adakah beliau mempunyai "karamah" yang biasanya dimiliki oleh para Wali Allah s.w.t.?

Dalam kes Liwat II hanya ada dua kebarangkalian, jika Anwar tidak bersalah ianya bermaksud liwat sama sekali tidak berlaku dan Saiful telah memfitnah Anwar!!! Maka Saiful telah membuat suatu dosa besar kerana memfitnah Anwar dan dosanya hanya akan terampun jika  Anwar memaafkannya..

Sebaliknya jika liwat benar-benar berlaku, Anwar telah melakukan dosa besar dan hukuman bagi kesalahan meliwat lelaki bukannya setakat memohon keampunan Saiful tetapi adalah hukuman mati kerana melakukan seks diluar tabii dan diluar fitrah manusia, selain perlu memohon kemaafan dari Allah s.w.t.

Kecualilah jika  Nik Aziz mempunyai "karamah" dan mengetahui Anwar sememangnya benar-benar tidak bersalah, telah terfitnah dan terinyaya, jika tidak adalah tidak wajar untuk beliau mengeluarkan suatu kenyataannya yang mendahului mahkamah seperti di atas....

Bayangkan jika Anwar sememangnya meliwat Saiful, tidakkah ini bermaksud Nik Aziz seolah-olah telah memfitnah Saiful sebagai pemfitnah dan pembohong? Selain menafikan hak Saiful untuk mendapatkan pembelaan?

Dalam kes seperti ini hanya Allah s.w.t. yang sesungguhnya maha mengetahui dan biarlah mahkamah yang membuat keputusan....

7 comments:

  1. tok guru n.ajis ni simple je otak dia. kalau hakim kata anwar tak bersalah, itu namanya kebenaran. tapi jika terbukti anwar liwat saiful, itu namanya kezaliman. inilah fatwa songsang yg sekadar menurut hawa nafsu oleh tok guru politik yang penuh bernajis.

    ReplyDelete
  2. dia bukan ada akal yang waras setaraf dngan usianya tu...

    ReplyDelete
  3. macamana Tok Nik cukup taat sama anwar telor anak menantu dah kena pulas dengan puak erdogan

    ReplyDelete
  4. Kpd semua muslimin n mslimat,ckuplh bhujah ttg kes Nuar n Eful ni.Tak pasal2 nnti kita bdosa.Mari kita wat solat hjt,baca yasin n bdoa,ikutlh mana yg mmpu.Moga Allah bayar tunai pd mereka ni cepat2 ats dunia ni lg .Masing2 pn dh bsumpah laknat, kecuali si Nuar ni degil semacam. Perlu ingt, "BALA akn ditimpa pd kaum yg zalim n melampaui batas". Ya Allah hindarilah kami dan keturunn kami dr azabMU dDunia n Akhirat.AMIIIN.

    ReplyDelete
  5. Silent Observer17 May 2011 at 12:20

    Ummui Jalilah
    Sy setuju kita harus berdoa tetapi doa shj tak cukup. Usaha dan pendedahan harus dibuat secara berterusan supaya negara tercinta ini selamat dari puak-puak khianat dan hipokrit spt puak Haprak PKR dan PAS. " The organized False will surely defeat the Disorganized Truth- Imam Ali"

    ReplyDelete
  6. MARILAH SAMA2 BERMUNAJAT KE HADRAT ALLAH SWT, POHON SUPAYA BILA NWAR MEMBELA DIRINYA NANTI, TERSEMBUR KELUAR SEMUA KEBENARAN YG SELAMA INI DIA PUTAR, PUSING, SELEWENGKAN & CUBA PADAMKANDARI INGATAN DIA SENDIRI...INSYAALLAH

    ReplyDelete
  7. Kenapa Nik Aziz Tak Percaya dgn Kes Liwat dan tidak terima keputusan mahkamah?
    Sebenarnya dia malu nak mengaku perkara ni benar yang telah diputuskan oleh mahkamah.Takut pengikut dia tak percaya dengan dia.
    Telo dia dah kena genggam ,tak berani nak cakap perkara benar takut senak kena pulas.
    Orang jahat dan penipu akan berkawan dgn orang jahat dan penipu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3