bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 May 2011

Klip Video Lucah - Ulamak Tersohor Yusuf Qardawipun Sudah Dibeli Oleh Umno/BN???



Jika Dr. Yusof Qardawi menonton klip video seks yang dikaitkan dengan Anwar dan menasihatkan Anwar untuk bersumpah Mubahallah sebagai suatu usaha untuk menangkis sumpah yang sudah dibuat oleh Datuk Eskay, agak-agaknya DS Anwar nak ikut ke???

Silap-silap haribulan Yusof Qardawi pulak yang dilabel sebagai telah "dibeli" oleh Umno/BN!!! Jawapan "standard" jika sesetengah pihak tidak berpihak kepada dirinya...

Bagi penulis sekiranya Anwar benar-benar tidak bersalah, maka sumpah mubahallah adalah cara terbaik untuk membersihkan dirinya. Kalau tak bersalah, mengapa nak takut??? Lagipun sumpah Datuk Eskay perlu disambut demi untuk membersihkan dirinya...

1 comment:

  1. ingat lah kalau dah lama makan rasuah bersumpah pun jadi untuk cover. Dah trio ni kaki arak lagi mau percaya kah. Bodoh betul.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3