bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Mar 2011

Rakyaat Libya Bakal Senasib Dengan Iraq dan Afghanistan???

Gambar fail menunjukkan kapal pengangkut USS Kearsarge yang dihantar Amerika Syarikat berhampiran perairan Libya. Utusan Malaysia.


Dalam keghairahan sesetengah pemimpin Pakatan Rakyaat menjadikan situasi rakyaat di Timur Tengah menentang kerajaan masing-masing sebagai ispirasi dan ikutan, pernahkah kita terfikir siapakah yang akan beruntung apabila negara-negara ini mendapat campur-tangan tentera asing sebagaimana Iraq dan Afghanistan???

Anwar yang selama ini melebel kerajaan pimpinan Najib sebagai pro AS, kini tanpa beliau sedari semakin menunjukkan siapakah diri beliau yang sebenar!!!

2 comments:

  1. Kejadian macam ni lah yang puak tiga suku pas dan pkr mahukan ... bodoh dan benak tak boleh diajar.

    ReplyDelete
  2. Haaaaaaaaaa...apa kata PAS dan PKR dalam hal ni....kebangkitan rakyat di mesir dan Libya serta beberapa buah negara Islam lain siapa dalangnya,,,,angkara siapa.

    PAS merupakan penyokong setia kepada mana-mana puak ataupun rakyat negara yang memberontak menentang kerajaan tanpa di sedari PAS sebenarnya bersekongkol dengan Amerika. Dengan sokongan serta kerjasama seperti itu, PAS sebenarnya ejen Amerika Syarikat bagi Negara Islam.

    PAS juga pernah memuji Muammar Ghadaffi kononnya tokoh ini pernah bersama rakyat Mesir berdemonstrasi menjatuhkan Mubarak, tapi dalam masa sama, PAS menyokong rakyat Libya yang menentang Muammar Gadaffi..

    Apa hal dengan PAS ni...lidah biawak ke......

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3