bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Mar 2011

Pakatan Anjur Solat Hajat Anti Fitnah - Jangan Sampai Senjata "Makan Tuan"???



Pas wajar berlapang dada dan bermuhasabah diri.... Kena tanya diri sendiri, terutama selepas satu demi satu "pendedahan" skandal pemimpin sekutu mereka terbongkar.... 

Selepas satu demi satu mereka yang menjadi pengasas PKR, keluar parti...


Adakah ini semua "berkat" beberapa siri solat hajat yang mereka anjurkan??? Iaitu doa mereka dimakbulkan???

Nasihat penulis... Berhati-hatilah, kerana jika sememangnya rakan sekutu mereka tersebut bersalah... Penganjuran majlis solat hajat untuk "mempertahankan" mereka ini hanya bakal mengundang amarah Allah s.w.t.


Klik sini.  

5 comments:

  1. Dulu nik aziz menyeru puaka2 pas sembahyang hajat untuk najib tapi tiada apa2 yang berlaku pun yang nampak kecelaruan pemerintahan pas dikelantan ada lah serta terbonngkar sisi gelap anugerah tuhan...daripada sembahyang hajat untuk kes anu-war baik sekiranya sembahyang hajat untuk umat islam keseluruhan dari ditimpa bencana serta bersatu jangan jadi seperi di berapa negara islam sekarang,rasanya itu baik dr mendoakan untuk seseorang yang kaki belit ni

    ReplyDelete
  2. buatlah solat hajat utk memakmurkan rakyat Kelantan dan dijauhi kemungkaran di Kelantan..kes buang bayi,HIV positif,dadah,rempit,seludup mercun,minyak dll..kenapa ramai anak muda K'tan lari berhijrah?fikirlah akan hal2 ini..kenapa nak dibawa masalah moral individu lain utk kita selesaikan? biar individu terbabit selesaikan sendiri masalah dia!!!!!

    ReplyDelete
  3. Biarkan PAS terus menjalankan projek tipu tuhannya. Solat hajat perdana ni pun satu dari amalan bidaah yg nabi tak pernah anjurkan. Nabi suruh umat baginda sembahyang fardhu berjemaah ramai2 dan sembahyang hajat bersunyi2 antara hamba dan tuhan. Tp Pas telah merekayasa amalan solat mengikut kepala hotak sendiri. Tak mustahil ramai yg dtg tp bukan kerana iman dan taqwa tapi kerana nafsu dan bantuan syaitan. Syaitan sokong upacara bidaah mcm ni sebab lagi berkesan utk sesatkan manusia.

    Mohon link kkamdias.blogspot.com dgn blog tuan. Tk

    ReplyDelete
  4. Marilah kita sama-sama join. Mereka yakin akan kebersihan dan kemuliaan DS Anwar. Semoga Allah tunjukkan...

    ~ OnDaStreet
    http://ondastreet.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. Mari kita serang balas blogger anjing yang mengancam hendak menyerang blog kita: Blogger Anjing Isytihar Perang!! Kita Serang Balas!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3