bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Mar 2011

Gempar!!! Bukti "Pakatan" Serang Blogger-blogger Pro Kerajaan!!!

Tak dapatkan tanduk, telinga dipulas???

Mungkin itulah perumpamaan yang sesuai....


Selama 53 tahun hendak memulas tanduk Umno/BN tetapi masih gagal.... Mereka cuba untuk "membunuh" blogger nyamuk yang ikhlas berjuang mempertahankan Umno/BN....

Jika ianya benar dan sememangnya, secara tidak langsung ianya bermaksud Pakatan Rakyaat sememangnya mengakui sumbangan blogger nyamuk walaupun sesetengah pemimpin Umno/BN sendiri tidak mengakui peranan dan sumbangan kami...Terbaru banyak blog-blog pro Umno/BN telah diserang virus Malware blog http://www.dapmalaysia.net/ juga tidak terkecuali.

4 comments:

  1. Serang balik. Balas segera sebelum terlambat. Takkan tak ada pakar IT yang handal dalam hal ini dikalangan bloger pro kerajaan. Atau pakar-pakar profesional yang pro UMNO, kerajaan dan BN.

    ReplyDelete
  2. LoL. gelak besar aku tgk betapa bangang, bahalul dan tak berilmunya blogger UMNO ni.kah kah kah. jgn buat malu wei. hahahaaaa

    ReplyDelete
  3. BikMama, is that you? Is it? Ops sorry, it's you Mama Mia Linkin Pungkok Anwar.

    ReplyDelete
  4. pakatan haram ni memang dah tahap gila nak mampos. pegi la ko mampos ikut bos ko tu...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3