bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Mar 2011

Anwar Semua Boleh!!! "Above The Law???"

Anwar guna pentas ceramah kempen ‘cuci mangkok’ kes liwat…
Oleh: HELME HANAFI
http://www.agendadaily.com/cms/index.jsp


Kita ada istilah contempt of court atau dalam bahasa melayunya hina mahkamah. Antaranya kita tidak boleh ulas atau cakap hal yang sedang dibicarakan dalam mahkamah di luar. Apa lagi selaku tertuduh. Kerja ini kalau penceramah BN buat, pembangkang akan melompat tinggi langit tuduh hina mahkamah… tapi sebab yang buat itu ketua mereka, semua tutup mata. Anggaplah ini sebagai kes PEMBANGKANG SERBA BOLEH saja. Kalau di mahkamah bukan main …ada nampak sikit peluang untuk pertikai….peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim akan berhempas pulas pusing segala cara untuk pertikai dan minta tangguh kes liwatnya….tetapi di luar mahkamah beliau main rembat cakap fasal kesnya ikut suka hati tak peduli contempt of court. .KLIK PADA TAJUK UNTUK LAPORAN LANJUT.-2/3/2011


Komen Isac;

Kalau orang lain terutamanya kerajaan BN mesti kena "bedal" kalau tak salah pun dikatanya salah.... Tapi kalau diri sendiri, tiada satu mahkamah dalam dunia niyang boleh "mengaitkan" beliau apa lagi menjatuhkan hukuman bahawa beliau bersalah!!!

Jika ada pun itu semua dibawah pengaruh BN, mahkamah rasuah, berat sebelah dan lain-lain... Mahkamah, media, pihak berkuasa dan lain-lain  hanya akan dikira adil jika menyebelahi beliau!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3