bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Sept 2013

Mat Sabu Ulamak??? - Apa Komen Nik Aziz ???

Pemerhati PAS melihat kedudukan timbalan presiden parti Mohamad Sabu kini dalam keadaan genting apabila mursyidul am Datuk Nik Aziz Nik Mat menyatakan hasrat agar jawatan timbalan presiden PAS dipilih dari kalangan ulama.

Sumber parti melihat kenyataan pemimpin PAS paling berpengaruh itu sebagai arahan dan mungkin juga isyarat kepada para perwakilan untuk memilih pemimpin dari golongan ulama.

Sumber yang dekat dengan Mohamad itu memberitahu Malaysiakini, ia sekali gus memberi peluang cerah menanti pemimpin dari kumpulan ulama untuk merampas kedudukan beliau.
"Isyarat beliau (Nik Aziz) yang mahu dari kumpulan ulama, ia akan mencetuskan gelombang besar.

Sumber klik sini.


Komen Isac;

Mmmm...


Kalau macam tu  senang lah nak jadi "Ulamak" masuk aje Pas dah boleh diterima sebagai ulamak tak payah  susah2 nak pergi belajar di Universiti  Azhar di Mesir atapun mana2 universiti di Timur Tengah....

Kelas gitu...

Jangan sampai nanti dilebel sebagai "Parti Ajaran Sesat"....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3