bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Sept 2013

Anwar Perlu Menjadi PM Malaysia Agar Tidak Senasib Chin Peng???

Dahulu Anwar sememangnya bercita2 besar untuk menjadi PM demi untuk memuaskan hatinya. Satu demi satu tangga kepimpinan Umno dinaiki samada dengan cara "bersih" ataupun dengan "menjatuhkan" lawan/penyandang jawatan.

Tetapi kini cubaannya untuk menjadi PM adalah semata2 untuk membersihkan namanya???

Jika tidak sampai bila2 nama beliau akan terpahat sebagai "peliwat" kerana ianya tercatat dalam keputusan mahkamah dan ianya tidak akan boleh dinafikan oleh sesiapa jua.

Pastinya Chin Peng yang mati dalam buangan dan akan terus di kenali sebagai pemimpin PKM yang ganas dan telah menyebabkan ramai rakyaat negara ini dibunuh tidak kira Melayu, India, lain2 bangsa tidak terkecuali keturunan Cina begitu merungsingkan beliau.

Chin Peng pasti tidak boleh menukar sejarah untuk membersihkan namanya....

Anwar semakin terdesak.... Waktu semakin suntuk buatnya!!!

Sumber rujukan, klik sini.



1 comment:

  1. KURANG menyerlah diumur 65 kini, mimpi siang dan igauan ramai yang beragama Islam..
    CUBA baiki prestasi diri dan pembelaan Agama, terutama pengunaan Kalimah `Allah' di Bumi Melayu yang 17juta orang Melayu Islam.
    Tangani 250,000 Syiah, dan 250,000 Murtad (mengikut statistik JAKIM,2011)
    Dan off-load Azmin Ali dari PKR baru selamat Selangor, Penang dan Selangor!
    Jangan jadi pemimpin sekerat-sekerat Islam - diragui mana kiblat!
    Better dudok Mekah 3 tahun belajar Arab dan Laghatul Quran, untuk muhasabah diri. Tahun 2016, InshaAllah, boleh ligat pula di Sarawak!
    Ini pandangan Ikhlas saya, masa depan DSAI, yang jauh beza perjuangan (tak ade lagi Japs dan Brits)tetapi hanya UMNO longlai dan kuncu-kuncu `dead-meat' saja!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3