bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Sept 2013

Pertahan Tun Mahathir Bukti Anwar Terlibat Projek IC Atau Memang Putar Alam???



PR dan NGO2 termasuk BERSIH yang sebelum ini begitu lantang menunding jari kepada UMNO dan Tun Mahathir kerana kononnya bertanggung-jawab memberikan kerakyaatan Sabah kepada pendatang tanpa izin untuk memenangkan BN dalam PRU-PRU yang lalu mungkin garu kepala mengapa pula DSAI dilihat seolah2 mempertahankan bekas mentornya, Tun Mahathir.

Adakah Anwar sedang cuba untuk "memenangi" hati Tun Mahathir supaya "menerimanya" semula sebagai calon PM untuk menggantikan Najib ataupun sebagaimana yang Tun Mahathir pernah katakan, sewajarnya Anwar tahu jika "Projek IC" benar2 pernah berlaku sebagaimana yang didakwa oleh PR dan beberapa NGO2 yang anti kerajaan. Jestru tidak menghentam Tun sebenarnya tidak "mendedahkan" dirinya sendiri???

Ataupun sememangnya "Projek IC" hanya satu lagi usaha Anwar untuk memburuk-burukkan kerajaan BN sebagaimana tuduhan2 PRU 13 yang lalu seperti dakwaan 40 ribu pengundi2 hantu Bangla dan "blackout" ketika kiraan undi yang kini telah terbukti hanyalah antara koleksi fitnah2 Anwar yang sememangnya selama ini galak "menipu" rakyaat demi untuk meraih simpati dan sokongan....

Ironinya, rakyat Malaysia tidak serik2 selepas ditipu Anwar berpuluh2 kali....
 
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3