bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Sept 2013

Karpal Kenapa Mahu Berdalih??? Berselindung disebalik Saman???

KUALA LUMPUR - Pengerusi DAP, Karpal Singh hari ini memberi tempoh tujuh hari lagi kepada bekas calon BN Permatang Pauh, Dr Mazlan Ismail untuk menarik balik fitnah terhadapnya berhubung pendedahan 6,000 keping surat pada awal bulan lalu.

Karpal menegaskan pemimpin Umno terbabit perlu segera mengemukakan permohonan maaf terhadapnya jika tidak mahu perkara tersebut dibawa ke mahkamah.

"Perkara itu (Anwar bayar RM50 juta) satu penipuan, saya sudah berikan mereka (Mazlan, NST dan TV3) notis guaman," katanya kepada pemberita selepas pelancaran bukunya di sini, hari ini.

Sumber klik sini.


Komen Isac:

Pada pandangan penulis kalau tak bersalah kenapa perlu berlindung disebalik undang-undang???

Apa kata jika Karpal benarkan sahaja pihak-pihak berwajib memeriksa akaun2 milik beliau dan Anwar...

Bukankah PR selalu bercakap tentang transparensi dan ketelusan???

Penulis percaya pastinya mereka tiada apa yang mahu disembunyikan apatah lagi pemimpin2 PR semuanya miskin2 belaka karana selama ini mereka telah menjalankan kehidupan mereka dengan jujur dan tidak terlibat dengan rasuah.

Pastinya akaun bank yang  "kosong" tidak sesekali akan membahayakan diri dan keluarga mereka.


No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3