bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Sept 2013

Gempar!!! Meskipun Mahkamah Belum Putuskan Keputusan Penggunaan Kalimah Allah Oleh Penganut Agama Lain - Ianya telah Diguna di Pulau Pinang ???

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. Kalau dah PR, undang memang letak ditangan sendiri

    ReplyDelete
  2. KDN/JAKIM-JAWI mesti ambil tindakan segera ke atas JENAYAH SYARIAH ini, yg. MENGHINA Islam/umatnya! BINATANG BUAS betullah MUSUH-MUSUH Islam/umatnya ini!

    Dunia Islam/Dunia Ketiga JANGAN tunduk lagi kpd. ancaman loyar-loyar/NGO-NGO SAMPAH DAPSYAITAN/PKR (dan sekutu mereka dr. PAP-Barat-Israel) dgn undang-undang berasaskan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIR Barat-Zionis (kononnya "universal human rights" - PENIPU betul), salah satu SENJATA plg. DAJAL mereka utk. MENJAJAH Dunia Islam/umatnya dan seluruh Dunia Ketiga!

    Dan JAKIM/JAWI mesti berusaha lebih keras utk. menggagalkan projek DAJAL si Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR dan sekutu mereka, utk. “MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIkan” Bumiputera miskin Sabah-Sarawak dan Orang Asli. Puak Kristian Zionis sebenarnya disyaki pengikut SATANISME, yg. berkaitan rapat dgn. Zionisme (lihat simbol Zionisme – hampir sama dgn. simbol Satanisme jika diteliti betul.betul) – di mana puak Satanisme /Freemason adalah disyaki DALANG utama di belakang rejim Barat-Israel, EU/NATO, ICC dan UN, yg. begitu bencikan Islam, sentiasa dahagakan DARAH kaum Islam, serta asyik merompak kekayaan Dunia Islam terutamanya limpahan minyak-gas oleh Allah SWT. Kerana Satanisme juga berkaitan rapat dgn. Materialisme dan Darwinisme – di mana akhlak manusia menjadi spt. binatang buas, dan sentiasa tamak dan bongkak dgn. amat rakus [lihat di http://www.youtube.com/watch?v=h4yXIpsliYY, Pemujaan Syaitan (Evil Rituals), oleh www.harunyahya.com]

    Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAPSYAITAN/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.
    ah MUSUH ISLAM ini!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.




    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3