bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Apr 2011

Hasrat Pas Untuk Tegakkan Islam Hanya Mimpi di Siang Hari???

Bertanding DUN Sarawak pun takat 5 kerusi.... Apa yang Pas boleh buat???

Walaupun jentera pilihanraya Pas merupakan antara jentera "terkuat dan tersusun" milik pakatan pembangkang.... Tetapi sama ada mereka sedari atau tidak mereka hanya diperalat oleh DAP dan PKR.....

Sampai sekarang, bahkan seperti yang dibuktikan dalam pemilihan PKR  yang lalu, dakwa ahli PKR berjumlah 400 ribu orang...Yang datang cuma 10%.... Dasar kaki auta....

Takat jadi tukang kempen dan tukang pasang poster DAP/PKR  dapatkah Islam dimertabatkan???

Sayang....belajar tinggi-tinggi sampai jadi doktorpun tapi tak "cerdik".....

4 comments:

  1. Banyak kursi BN telah jatuh PRU12 pada 2008 disebabkan undi protes rakyat pada BN yg ketika itu PM adalah Paklah....kini setelah di terajui oleh Najib yg di lihat telah mengembalikan kepercayaan rakyt pada BN.adalah di jangka dgn pelbagai isu yg di hadapi PPR, BN akan dapat mengekalkan mejoriti 2/3.walaupun tentangan agak sengit....kalau DAP dapat mengekalkan kursi mereka atau mungkin bertambah, ini bermakna kaum cina memang menerima manifesto yg di buat DAP untuk menerajui Negeri Serawak.dari senario tersebut adalah di fahamkan DAP cuba mengembangkan sayapnya kerana di lihat Serawak adalah Lubok emas...rakan kongsi mereka seperti PKR dan Pas sekadar "sleeping partner sahaja "

    ReplyDelete
  2. Tgk sejarah perjuangan PAS, mula sikit lama2 makin banyak. Penyokong UMNO/BN dah takut pd bayang sendiri

    ReplyDelete
  3. ...benar dan betul sekali, dalam PR, PAS cuma tukang gantung poster, tukang maki dan hina sesama Islam dan tukang buat sembayang hajat mega..PKR dgn ahli beberapa kerat dan DAP makan isi tapi PAS makan kuah je..betanding 5 kerusi tapi cerita satu dunia nak buat negara Islam dan laksana Hudud macam di Kelantan, Kedah, Selangor dan Penang..kilang arak Carlsbert di Selangor pun katanya dah dirobohkan dan Penang pula sekarang ditadbir oleh seorang Khalifah..

    ..PAS memang hebat.....

    ReplyDelete
  4. Setakat jadi barua cina menjahanamkan perpaduan melayu boleh lah Parti ajaran sesat ni .Pok nik bial nak keluarkan fatwa baru untuk jam OMEGA?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3