bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Apr 2011

Liwat II: Gempar Karpal Tak Menafikan Saiful Diliwat???

Karpal kemudian menyentuh fakta kes - yang Saiful bukan seorang yang ' tidak berpelajaran' kerana mempunyai kelulusan pengajian tinggi dari Kolej Taylor.

Tegasnya, Saiful boleh meninggalkan bilik di mana kejadian liwat itu didakwa berlaku beberapa kali.

Karpal kemudian menyentuh secara terperinci apa yang berlaku pada hari berkenaan, berdasarkan testimoni Saiful.

Katanya, sewaktu Anwar didakwa meminta Saiful menghampirinya ketika pengadu hanya memakai tuala, Saiful boleh menjerit atau lari dari situ, tetapi tidak berbuat demikian.

Artikel penuh klik sini.


Komen Isac;

Apa yang Karpal nak sampaikan sebenarnya ni??? Saiful sepatutnya boleh menolak jika beliau tidak mahu diliwat???

Mahkamah hanya patut tentukan bahawa kejadian meliwat itu berlaku atau tidak.... Mengapa pula cerita boleh menolak ataupun melarikan diri?

Pastinya dengan keadaan pengikut-pengikut tegar PKR dan pakatan yang seolah-oleh mendewa-dewakan pemimpin-pemimpin mereka, penolakkan atas sesuatu perkara yang diarahkan adalah begitu sukar untuk dilakukan...

Disuruh berdemo mereka berdemo... Disuruh merusuh, mereka merusuh.... Disuruh lawan polis dan dipenjarakanpun mereka sanggup.... Begitulah fanatiknya mereka...Nampak gayanya, "senjata dah nak makan tuan".









4 comments:

  1. BERDASARKAN HUJAH KARPAL ITU, RASANYA LIWAT MEMANG BERLAKU. CUMA DIA BERUSAHA MENJADIKAN FAKTA LIWAT ITU ATAS DASAR SUKA SAMA SUKA..TAK GITU?

    ReplyDelete
  2. suruh bersumpah jer dia orang tak mahu, Isac. hehehe

    ReplyDelete
  3. Saiful sewajarnya menjawab:

    Saiful: Yang Arif, kalau saya dapat lari, tak adalah saya kena liwat, tak adalah tuduhan ini dibuat, tak perlulah saya bersumpah laknat, dan tak dapatlah Karpal nak cari makan dengan jadi Lawyer Aanwar.

    ReplyDelete
  4. kalau suka sama suka buat apa saiful nak report? apa pulak faedahnya saiful bersumpah muhabalah segala?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3