bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Apr 2011

Liwat II: Terbukti Satu Fitnah???



Mana tidaknya ianya samada satu fitnah terhadap Anwar atau sebaliknya satu fitnah terhadap Saiful???

Bila sebut Liwat II, pembangkang termasuk Pas mengatakan bahawa ianya adalah fitnah semata-mata! Liwat kononnya tidak pernaah dilakukan oleh Anwar!!!

Soalan penulis, jika Pas mengatakan sedemikian dan mempertahankan Anwar tanpa bukti dan semata-mata berdasarkan atas alasan beliau adalah sekutu mereka, tidakkah tingkah-laku mereka itu bermaksud Pas pula yang telah memfitnah Saiful sebagai pembohong dan bersubahat dengan aktiviti liwat yang dilakukan???

Dalam isu sebegini, ianya sememangnya rumit.... Mungkin Pas boleh menganjurkan sekali lagi Solat Hajat Perdana, kali ini jemput semua umat Islam di Malaysia dan niatkan serta doanya agar ditunjukkan oleh Allah s.w.t akan kebenaran dan bukannya untuk menyelamatkan seseorang?

Mungkin ianya boleh dijadikan sebagai titik-tolak untuk umat Islam di Malaysia bersatu!!! Mintak pulak Imam Masjid Masjidil Haram yang mengimamkan!!! Apa macam, ada berani??? Demi untuk kesejahteraan umat, ianya wajar dilakukan....



No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3