bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Nov 2010

Polis Tembak Mati Tiga Perompak Termasuk Seorang Remaja 16 Tahun - Alamat PDRM Akan Kena "Ganyang" Lagi Oleh Pakatan???


ANGGOTA polis forensik memeriksa mayat tiga penjenayah yang ditembak mati di Jalan Kerjaya, Shah Alam, 4 pagi tadi selepas menyamun sebuah stesen minyak, 2 km dari tempat kejadian. - Foto Che Rani Che Din. (Berita Harian) Nov 13, 2010 10:16 am


Alamat  PDRM akan kena "ganyang" oleh pembangkang lagi lah lepas ini.... Bila kadar jenayah meningkatpun...PDRM jugak yang dipersalahkan.... 

Dalam dunia ni hanya "Pakatan Rakyaat" sahaja yang betul... Contohnya walaupun "terbukti" mereka yang sebenarnya menggunakan "pengundi-pengundi hantu" dalam pemilihan pucuk pimpinan PKR, mereka tetap "Untouchable!!!!!".

Tambahan pula ahli-ahli dan penyokong-penyokong mereka "tidak kisah" jika ditipu berkali-kali!!!

2 comments:

  1. Kalau dalam kasta Hindu, 'the untouchables' ni lebih teruk dari 'pariah'

    ReplyDelete
  2. Pakatan Rakyat ni pandai komplen saja, polis bergadai nyawa dia tak tahu.

    Apakata kita cadangkan Puak Pakatan ni masing-masing pegi kutip semua gangster-gangster yg ada kat Malaysia ni jadi anak angkat atau adik angkat dia orang, dah kata prihatin sangat. Bawak semua gangster ni tinggal kat rumah dia orang, so tak payah nak bising-bising lagi kat polis.

    Pakatan Rakyat pandai buat kecoh saja.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3