bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Nov 2010

Pecah Tembelang!!! DAP & Pas Dikencing PKR??? Padan Muka !!!

PKR tipu jumlah ahli untuk rundingan kerusi…menang sebab jentera PAS



Oleh: HELME HANAFI
http://agendadaily.com/cms/content.jsp?id=com.tms.cms.article.Article_1b63fcca-cabec5bb-154de0b0-d08a5a1a

Betul ke PKR ada ahli seramai 400,000 orang? Rasa ragu dan pelik ini memang sudah menjadi bualan ramai lebih-lebih lagi melihat pada jumlah ahli parti itu yang keluar mengundi dalam pemilihan jawatan utama parti itu yang sedang berlangsung sekarang.

Seorang bekas orang kanan parti itu tampil setelah membaca mengenai isu berkenaan dalam ruangan Sembang Kawan di Agendadaily Jumaat.

Bekas Setiausaha PKR Selangor, Mohd Nazmi Rosli mendakwa jumlah ahli yang digembar-gembur oleh parti itu hanya temberang.




Komen Isac;

Kerana mahu bertanding jumlah kerusi yang lebih dalam PRU 12 Lalu, PKR telah menipu DAP dan Pas berkenaan jumlah ahli parti tersebut???

Patutlah ada yang menterjemahkan "PKR" sebagai Parti Kencing Rakyaat... Memang tabii mereka suka "mengencingkan" orang lain....

Kalau yang di "luar tabii ".... X tahu lah macam teruk dia orang ni agaknya.....

1 comment:

  1. Azmin pasti menang jadi timbalan presiden PKR. Tapi boleh kah dia bangga diri dengan kemenangan nya bila rakyat ramai sudah tahu azmin menang cara menipu/cheating. Eh..betul2 muka kulit tebal si azmin kalau dia saorang "gentleman" dia tak buat kerja menipu tapi umum semua tahu dia bukan "gentleman" maka bukan rahsia lagi memang dia anak emas annuar ibrahim. Punya bodoh orang2 PKR bagi undi pada pemimpin yang punya banyak skandal peribadi. Macamana pemimpin jenis ini nak tawan putrajaya kalau rekod terlalu teruk jadi pemimpin. Melainkan PAS kata BOLEH dan sah/halal disisi agama..oklah tu kot?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3