bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Nov 2010

Kerajaan Negeri PKR Selangor Lebih Pentingkan "Tembolok" Kroni Berbanding Pendidikkan Anak Bangsa???

Bukti kos RM800 ribu - Noh mahu MB mohon maaf

http://www.malaysiakini.com/news/148426
Nov 17, 10 7:08am
Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar berka
ta beliau sedia didakwa di mahkamah sekiranya dakwaannya mengenai kos penganjuran majlis sambutan ulang tahun Yayasan Selangor mencecah RM800,000 terbukti tidak benar.
Katanya beliau juga bersedia memberi penjelasan berhubung kenyataannya mengenai perkara itu, dengan syarat Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dan ADUN tertentu yang mempertikaikan kesahihan dakwaan itu memohon maaf kepadanya terlebih dahulu.


Menurutnya beliau sanggup menyahut cabaran Menteri Besar untuk mendedahkan semua butiran mengenai perbelanjaan itu, dan jika apa yang didedahkan nanti tidak betul, dia sanggup disaman Khalid.


Komen Isac;

Suatu hakikat yang begitu pahit untuk ditelan oleh rakyaat negeri Selangor!!! Institut Kemahiran Yayasan Selangor (IKYS) ditutup kerana dikatakan menanggung kerugian, tetapi boleh pulak menganjurkan jamuan yang hampir mencecah RM 1 Juta???

Siapa yang untung??? Kerajaan PKR Selangor perlu membuktikan kepada rakyaat bahawa tidak berlaku penyelewengan dan ketirasan!!! "Tembolok" siapa yang kenyang???

Bagi PKR pendidikan buat anak negeri Selangor tidak penting kerana Kerajaan Pusat telah mengambil tanggung-jawab ini dengan baik??? Pandai .... nya....mereka ni semua ye???

2 comments:

  1. Penutupan IKYS mengurangkan peluang remaja yang gagal untuk memperbaiki diri mereka. Ini boleh menyebabkan lebih ramai remaja terlibat dengan jenayah dan apabila ianya berlaku maka tanggungjawab tersebut akan diletakkan kepada pihak POLIS (kerajaan pusat). Pertambahan pusat pemulihan (kerajaan pusat). Dan apabila keamanan semakin tergugat maka siapa akan dipersalahkan? Kerajaan Pusat. Dengan cara ini mudahlah mereka menuding jari untuk melemahkan kerajaan pusat dan meracuni fikiran rakyat untuk menolak PENTADBIRAN BARISAN NASIONAL.

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan kepada semua rakan blogger's.sila layari blog ambo penulis dari negeri pantai timur dan insyaallah akan sentiasa berkongsi cerita semasa yang berlaku di sini serta dapat berkongsi pendapat dengan segala isu dan permasalahan terkini.~Mj~
    http://suaratimur.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3