bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Jan 2014

Rakyaat Malaysia Tidak Kisah Jika PM Mereka Peliwat?


Rakyaat lebih sensitif apabila pemimpin mereka X pandai berpidato.....

X pandai ambil hati.....

Tapi rakyaat X kisah jika pemimpin mereka yang pandai berpidato dan mengambil hati itu adalah umpama "gunting dalam lipatan" mendapat tajaan Yahudi, menyokong LGBT, Liberalisasi agama dan memejamkan mata terhadap gerakan Kristianisasis.

Mereka juga tidak kisah jika pemimpin itu "penggerudi" dan kaki perempuan yang grade A...

Patutlah ada pepatah yang mengatakan,"berkata benarlah walaupun ianya pahit". Ianya memang bukannya mudah, kerana ubat yang baik adalah ubat yang paling pahit, walaupun majoriti tidak menyukainya.

Sebagai manusia kita selalu alpa dan terlupa...

Contoh dalam isu kang kong, apa yg mahu disampaikan oleh Najib, "Tsunami Cina" jelas menolak Ketuanan Melayu. Isu barang naik bukan salah kerajaan semata2. Sememangnya kali ini peniaga2 dan peraih2 Cina menentang BN. Jestru kenaikkan harga adalah senjata mereka agar rakyaat terus membenci BN. Isu kangkung sengaja dibesar2kan untuk menghangatkan lagi sentimen dan kemarahan rakyaat terhadap BN.

Memang X dapat nak dinafikan dlm bab berpidato Anwar memang jauh lebih hebat berbanding Najib. Itu hakikat, sebab itulah walapun Najib X meliwat lelaki dan wanita...X ada video seks....X menipu kena racun arsenik, HIV, tipu 40k Bangla, blackout dll...Anwar lebih dipandang sebagai lebih baik oleh sesetengah org....

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Org yang pandang anwar lebeh baik dari najib, org tu buta hati dan akan sesat selamanya.

    ReplyDelete
  2. Nk buat mcmane....lepas menang semua naik..tak ke sial namanya tu

    ReplyDelete
  3. Bukan hanya berpidato tp jugak political strategies, rasanya mmg dia lebih. Bab mencipta persepsi pun dia mmg hebat. Putar belit fakta, lg la.
    PM peliwat, na'uzubillah ! Bale ! bale !

    ReplyDelete
  4. Aku lebih suka kangkung daripada kunyit....he,he,he

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3