bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Jul 2012

Siapa Kata Lelaki Berumur 65 Tahun Tak Boleh Merogol/Meliwat???



Sumber klik sini.

Kalau ada mana2 lelaki tertuduh yang mendakwa kononnya disebabkan faktor umur mereka tidak mampu untuk menggagahi perbuatan rogol dan liwat terhadap mangsa... Kenalah selidik betul2... Betul ke???

Ini adalah contoh terbaik... Mangsa yang merupakan menantu perempuan kepada perogol pastinya tiada apa2 perasaan curiga terhadap perogol kerana sebagai bapa mertua, beliau sememangnya mahram.

Walau bagaimanapun memang bahaya tinggal berdua sahaja walaupun menantu dan mertua haram hukumnya untuk berkahwin pun.... Tetapi manusia yang dirasuk iblis mampu berbuat apa sahaja.

Memang banyak terjadi mereka yang berkuasa, pemimpin uang menjadi idola dan berkedudukan tinggi merogol/meliwat mangsa yang berada bi bawah, samada pengikut, pekerja bawahan (pembancuh kopi misalnya) dan juga menantu perempuan. Ianya mudah terjadi sebab mangsa selalunya mempercayai 100% perogol dan menyebabkan mereka terdedah ke arah perlakuan rogol/liwat kerana tidak menolak dan berasa curiga apabila diajak tinggal berdua. 

Mereka juga akan susah  untuk "menolak" dengan kasar apabila perogol mula merapati mereka dan apabila mereka mahu bertindak, segala2nya telah terlambat dan diluar kemampuan untuk memberhentikannya.

Dalam kes di atas, pasangan di atas tak pasal2 telah terpaksa berpisah/bercerai, kerana dalam Islam seorang wanita tidak boleh ditiduri oleh mana2 lelaki dan anaknya.... Sila rujuk ustaz anda untuk makluman lanjut.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3