bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Dec 2009

Pemimpin-Pemimpin Pembangkang Telah Siap Dibungkus, Sedia Untuk Dijual???

Foto: Satu pemandangan yang mungkin tidak dapat dilihat di tempat lain, gambar ayam kampung yang masih hidup tetapi telah siap dibungkus untuk dijual di pasar Sibu, Sarawak. - Penulis kini sedang bercuti.

Walaupun telah lebih setahun berlalu... dari tarikh 16 September 2008, masih belum ada tanda-tanda yang menunjukkan DSAI akan dapat merampas tampuk pemerintahan kerajaan Malaysia daripada kerajaan yang sediada, iaitu kerajaan BN. Beliau sebelum ini telah beberapa kali mendakwa bahawa beliau telah memiliki jumlah ahli parlimen BN yang cukup, bersedia untuk berpaling tadah, dan mahu bergabung bersama-sama pakatan pembangkang untuk membentuk kerajaan yang baru. Tetapi sehingga kini janji masih tinggak janji....
Meskipun begitu pengikut-pengikut "tegar" Pakatan Pembangkang, masih percayakan beliau...Yang penulis perhatikan seorang demi seorang pemimpin-pemimpin Pakatan Pembangkang yang telah berpaling tadah dan kembali menyokong BN. Adakah mereka ini semuanya "dibeli" ? Bagaimana pula dengan yang lain? Adakah mereka juga "untuk dijual"?

1 comment:

  1. Isac, bagaimana manusia ini mudah memperbodohkan diri mempercayai dengan kata-kata si peliwat ini........

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3