bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Dec 2009

YB Lim Guan Eng, Apa Beza Pijak Dengan Bakar?

Foto 1: Guan Eng Memijak/Melangkah Gambar 3 Adun Perak Yang Berpaling Tadah Dan Menyokong BN Sehingga Menyebabkan Tumbangnya Kerajaan Campuran Pembangkang di Perak. Wajarkah Tindakan Pemimpin-pemimpin DAP Ini ?


Foto 2: Seorang Rakyaat Pulau Pinang Membakar Gambar Lim Guan Eng di Dalam Demonstrasi Mendesak Supaya Beliau Meletak Jawatan Sebagai Ketua Menteri, Kerana Didakwa Gagal Mentadbir Pulau Pinang Dengan Baik. Demonstrasi Aman ini Telah Dicemari Oleh Perbuatan Tersebut.
Inikah Pemimpin yang anda agong-agongkan? Menggunakan kayu pengukur yang berlainan bila terkena batang hidung sendiri? Undilah Parti dua beranak ini demi kesejahteraan keturunan mereka.....

3 comments:

  1. Salam Bro Isaac,

    Potret wajah seseorang itu melambangkan maruah.

    Menghina potret sama ada pijak atau bakar sangat menjatuhkan maruah. Ini perangai barbarian, ke hulu kehilir jaja kepala musuh yang dipenggal.

    Kalau nak pijak, pijak orang tu betul2 baru tahu siapa yang akan pijak balik!

    Nak bakar pun bakar betul2, senang2 ada pilihanraya baru, kot2 dapat KM Penang baru..lagi bagus!!! hehehe

    ReplyDelete
  2. itulah pasal, kalau perlakuan sndiri kata betul tapi perlakuan orang salah. mcm2 betullah PR ni. baguslah dia kena batang hidung dia. ingat dia je boleh buat mcm tu...lagi hinalah kena bakar...hehe

    ReplyDelete
  3. klau aku jgn kata nak langkah, nak pijak gambar natang guang eng ngan kpala bapak dia pun aku tak nak. buat kotoq kasut aku ye..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3