bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Sept 2015

Nasib Umpama Telor di Hujung Tanduk, Azmin Bertegas Mahukan Pas Kekal di Selangor???


Dengan YB Hasnul Baharudin dan YB Saari Sungip yang digantung keahlian oleh PAS dan dilihat lebih condong kepada DAP, PAS Selangor cuma memiliki 13 kerusi dengan disokong oleh TSKI.

Pun begitu, Azmin yang sedar kedudukannya goyah tanpa PAS, sedaya upaya mahu menegekalkan Pas dalam PR Selangor walaupun ditentang oleh LGE.

Secara matematiknya tanpa Pas, kedudukan Azmin bakal goyah kerana 15 adun DAP = 2 adun Pas digantung pastinya akan setia dengan DAP sekira DAP mahukan supaya Azmin digantikan. Sementara sokongan daripada adun PKR pula, belum dapat dipastikan samada kesemuanya akan menyokong Azmin jika berlaku pertembungan dengan DAP. 

Apapun untuk PR kekal memerintah, DAP perlu pastikan setiap langkah mereka sekurang2nya boleh mengekalkan undian minima daripada 29 adun untuk menyokong mereka.



1 comment:

  1. Tulurnya sudah separuh masuk dalam , Sergah je DAP nanti baru termasuk semua,Ha Ha Ha,

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3