bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Sept 2015

Inikah Wajah Sebenar Kader2 Yang Dihasilkan Oleh Anwar Ibrahim???

Berbaiah...kalau keluar parti bagi ADUN/MP akan gugur takal 3, berlainan dengan sumpah untuk X mahu melakukan sesuatu perkara.....

Kalau melanggar sumpah memang lah kena kifarah sahaja..... Tapi bila kita kata, "kalau kita langgar sesuatu sumpah maka akan gugurlah cerai talak 3 terhadap isteri kita", itu sumpah yang kita sendiri cari pasal.....

Bagi penulis senang sahaja....

Jangan cuba untuk mempermainkan hukum, bertanggung-jawablah dengan apa yang telah kita buat, bak kata pepatah, "tangan yang mencincang, biarlah bahu yang memikul". Jadi lah lelaki dewasa dan mengambil tanggung-jawab. Kata nak menjadi pemimpin umat???

Lagipun ini merupakan hukum Allah, adakah anda fikir anda ni pandai sangat sehingga mahu "menipu" Allah s.w.t.??? Waliyazunillah....Nauzubillah hi minzaliq.......Ketahuilah, jika itu yang anda mahu lakukan, sebenarnya anda menipu diri anda sendiri. Rujuk sini.

Tahu tak bahawa jika masih bersama, bermaksud anda bakal bersekedudukan???

Dari muda2 jadi orang baik, X minum arak, tidak berzina.....Tiba2 bila dah tua2 in pulak umur dah lanjut nak buat perkara yang X senonoh??? Bersekedudukkan??? Adakah ianya berbaloi???



Penyusupan kader2 Anwar ke dalam semua organisasi memang hebat....Malah ada yang menyamakannya dengan cara MOSSAD, agen rahasia Yahudi.

Tetapi janganlah pula nanti orang akan kata ini lah kualiti kader2 yang dihasilkan oleh DS Anwar Ibrahim yang tahap keislamannya meragukan.......Pastinya anda tak mahu bukan???

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. Spesis spesis yg mempermainkan hukum Tuhan, guna hukum Tuhan utk kepntgn kelompok, bila terkantoi, boleh ubah ubah pulak.
    Sumpah tu, ok lah, bila didpti yg dirasa lbh baik, boleh bayar kaffarah.
    Bai'ah tu pulak, nak lpskan diri dr bai'ah kenalah dpt pelepasan dr kump yg dibai'ahkan.
    Bab cerai taklik talak 3 sekaligus tu, kena rujuk mahkamah syari'ah.

    ReplyDelete
  2. Bukan kadir2 tapi khinzir100x anuar dan Dapigs laknatullah

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3