bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Sept 2015

Anwar Bakal "Dikorbankan" Untuk Buka Jalan Buat Pakatan Harapan Ke Putrajaya???



Yang rakyaat tak tahu, walaupun telah dan sedang mendapat rawatan daripada 17 orang doktor pakar daripada hospital2 tempatan dakwa Nurul Izzah, ianya belum cukup untuk merawat Anwar??? Sumber klik sini.

Nurul Izzah kini pergi ke AS untuk memohon bantuan agar AS mengenakan tekanan terhadap kerajaan Malaysia klik sini.

Dunia pernah melihat bagaimana Anwar memprovok dan memanipulasi agar beliau dipukul di dalam tahanan agar rakyaat bersimpati terhadapnya sekitar tahun 1998. Menunjukkan seolah-oleh beliau adalah mangsa.

Mata lebam, pakai kolar pendakap tengkuk dan berpura2 lemah dan sehingga perlu dipapah ketika berjalan dikhalayak....

Isterinya pula menipu kononnya beliau telah diracun menggunakan racun arsenik ketika di dalam tahanan...dan bakal disuntik dengan virus HIV.....

Tidak dinafikan bahawa manipulasi sememangnya kepakaran Anwar.....

Sejak dari zaman pelajar lagi beliau telah terlibat dalam demonstrasi Baling, beberapa siri demonstrasi lain....menjatuhkan pemimpin2 dan rakan2 sekutu ketika di dalam BN, beberapa siri demonstrasi reformasi 1998/1999.....demonstrasi Bersih 1, 2, 3 & 4, Blackout 505, 40 ribu pengundi2 hantu dll.

Apa akan jadi sekiranya sesuatu terjadi kepada Anwar ketika beliau di dalam penjara sekali lagi???

Lihat sahaja apa yang berlaku terhadap mendiang Teoh Beng Hock, walaupun beliau merupakan saksi terhadap penyelewangan yang mungkin telah berlaku, kematiannya pula menguntungkan pihak yang sedang disiasat tetapi Kerajaan dan SPRM pula yang dilabel sebagai "pembunuh" dan dilayan sebagai pesalah.

Jestru, saranan penulis, pihak Kerajaan dan pihak berkuasa perlulah memberikan kawalan yang ketat terhadap Anwar kerana jika berlaku sesuatu atau sebarang kejadian yang tidak diingini ke atas beliau kerajaan dan pihak berkuasa pasti akan dipersalahkan dan bakal digunakan untuk memancing/meraih simpati/undi rakyaat sehingga membolehkan Pakatan Harapan merampas Putrajaya.

Mereka langsung tidak mempuntai kedibiliti dan kekuatan untuk memenangi PRU tetapi sebaliknya hanya menggunakan situasi dan mencari salah BN dalam usaha menonjolkan diri mereka, meraih simpati dan undi rakyaat, ini kah kerajaan yang kita inginkan???

Tepuk dada, tanya selera......Jangalah sampai kita terlalu diperbudak dan diperbodohkan....

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3