bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Sept 2015

Ditaja Yahudi??? Transparency International atau Conspiracy International???



AIDCNews – 07/9/15 – Laman Transparency International (TI) sendiri mengakui organisasi mereka mendapat tajaan daripada National Endowment for Democracy (NED) dan Open Society Institute (OSI) Foundation, milik penyangak matawang Yahudi, George Soros.
Pengakuan itu tercatat dalam laman transparency.org dalam chapter “Who supports us
Daripada sembilan senarai penaja TI, Soros merupakan penaja utama apabila dua organisasinya disenaraikan di kedudukan pertama dan kedua iaitu Foundation to Promote Open Society dan Open Society Institute (OSI) Foundation.
Blog The Unspinners menyimpulkan usaha Presiden TI, Jose Ugaz campur tangan dalam politik Malaysia mempunyai agenda tertentu.
Menurutnya, campur tangan TI itu merupakan serangan terancang CIA, NED dan Soros terhadap Malaysia selepas BERSIH 4.0.
Macam Parti Keadilan Rakyaat namanya aje adil tapi jelas parti berasaskan nepotime, parti anak-beranak. Sama juga mcm himpunan "Bersih", nama aje bersih tapi ditaja Yahudi untuk menumbangkan kerajaan Malaysia yang tidak mahu bersengkokol dengan mereka.
Patutlan dalam persidangan Transparency International di Malaysia baru2 ini Jose Ugaz beriaya2 menghentam Malaysia khususnya DS Najib yang kononnya mengambil rasuah dalam isu dana politik berjumlah RM 2.6 billion sedangkan kalau nak diikutkan statistik, negaranya sendiri (Peru) merupakan di antara negara yang kadar rasuahnya antara terburuk di dunia.  Ada agenda peribadi rupanya mamat ni....."Ditaja" oleh Yahudi!!!
Sumber klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3