bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 May 2014

Sah Datuk Mah Jadi Calon BN di PRK Teluk Intan!!!


Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan pertandingan satu lawan satu antara calon Barisan Nasional (BN), Datuk Mah Siew Keong dan calon DAP, Dyana Sofya Mohd Daud.

May 19, 2014 11:34 am.


Dengan kualiti, latar belakang akademik dan pengalaman yang beliau ada, penulis rasakan dia adalah calon yang paling layak.

Tambahan pula dengan komposisi pengundi 42% Cina, 38% Melayu dan 19% India penamaan Datuk Mah memberikan BN sedikit kelebihan.

Apapun biarlah calon terbaik menang.

Pastinya faktor anak tempatan, kesesuaian calon dengan majoriti pengundi dan pengalaman wajar diambil-kira oleh pengundi2 untuk membolehkan mereka mendapat "pulangan" ataupun perkhidmatan terbaik daripada wakil rakyaat yang mereka pilih.


3 comments:

  1. Jatidiri Melayu mana pi?

    Tak kan nak undi pendatang Cinabeng Keristian yang makan babi dari BN?

    Ke mana sokongan ISMA, PERKASA, PEKIDA, JMM, Mufti Perak dll?

    ReplyDelete
  2. Anonymous19 May 2014 17:12, Jadi anda suruh sokong "pupet" Melayu yang berada di bawah telunjuk pemakan babi yang telah lebih 60 cuba meminggirkan Melayu/Islam??? Lebih baik mengundi pemakan babi yang membantu Melayu/Islam memelihara nasib Melayu/Islam dan semua rakyaat Malaysia.

    ReplyDelete
  3. ISAC hang sokong cina rupa nya, cinabeng lu, Parti Gerakan tu bukan saja tolak hudud malah di caci nya hukum hudud.Hang nak sokong pemakan babi hang punya pasai tapi jangan bagi alasan cinabeng apek tua buah hati hang tu tolong melayu Kalau aku pengundi T.Intan dua dua aku ta undi..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3