bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 May 2014

Hilang Kisah Anwar X Jadi MB Selangor, Hj Hadi Pulak Jadi MB Terengganu???

Dengah khabarnya Istana Terengganu telah menarik balik perlantikan Menteri Besar daripada YB Dato Ahmad Razif yang juga Adun Seberang Takir, kerana dengan keluarnya 6 Adun UMNO daripada UMNO ianya tidak mencukupi untuk BN mempunyai majoriti adun di DUN Terengganu.

Ini sekaligus melayakkan PAS sebagai ketua Pakatan Rakyaat di Terengganu untuk mengambil-alih tampuk pemerintahan kerajaan negeri. Samada atas kapasiti Pakatan Rakyaat ataupun membentuk kerajaan perpaduan dengan UMNO.

Pada pagi ini, Di jangka.. Kemungkinan Dato Seri Hj Hadi dari PAS akan menghadap DYM Sultan terengganu untuk mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar yang baru???

Bak kata pepatah, "tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu???"

Sama2 lah kita tunggu..

Jika benar, telan air liur lah Anwar nampaknya.....



posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Kalau benarlah PAS jadi kerajaan baharu Terengganu tidakkah itu "terima bayaran cash?" Bukankah sebelum ini PAS nak mengusulkan undang2 hudud di Parlimen (bertujuan supaya enakmen hudud Kelantan dpt dilaksanakan menurut undang2).

    ReplyDelete
  2. Apa lagi PAS tunggu...mulakan enakmen HUDUD yg depa buat usul dalam DUN dulu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3