bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Nov 2013

Gempar!!! Ahli Pas Pokok Sena Dipukul Kerana Gantung Replika Kaki???

Pada jam 430 pagi 3.11.2013 semasa bertugas di Pejabat Pertanyaan IPD Yan, saya telah terima panggilan telefon dari seorang lelaki melayu bernama individu melayu bermama Sulaiman Aziz 37 tahun menyatakan 2 lelaki melayu dalam keadaan cedera dipercayai telah dicederakan oleh beberapa orang kampung lelaki melayu dan juga telah memaklumkan mereka ditangkap sedang menggantungkan patung kaki di kampung Batu 16. Kedua - dua suspek juga dipercayai ahli PAS dari pokok Sena. Kedua - dua suspek ditahan utk perlindungan keselamatan. sekian laporan saya. 

Tak tahulah....perkara ini betul ke tidak.....

Tetapi ini  ianya  begitu aktif disebarkan di dunia maya.... Al maklum menjelang hari mengundi DUN Sungai Limau pada hari esok.... propaganda, fitnah ataupun fakta terus menguasai alam maya juga berita2 angin...

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3