bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Jul 2013

Suaram Main Wayang Lagi - Tolak Jasbir Tetapi Senyap Altantunya Tidak Pernah Hadiri Perbincangan?

Suaram mendesak Jasbir melangkah setapak lagi dan mendedahkan maklumat terperinci berhubung perolehan, peranannya memuktamadkan rundingan dan kenapa dia dikeluarkan daripada rundingan.

"Kenapa menteri pertahanan ketika itu (Datuk Seri) Najib (Razak) melihat patut campur tangan dan menolak ke depan rakan lamanya Abdul Razak untuk mengetuai rundingan?" kata anggota sekretariat Cynthia Gabriel (kanan) dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.

Artikel penuh klik 'Rakan Najib tolak Jasbir dari rundingan Scorpene' - Malaysiakini

Komen Isac;

Hakikstnya walaupun selama in SUARAM mendakwa Altantunya memainkan peranan besar dalam rundingan jual-beli kapalselam Scorpane, sebaliknya mendiang tidak pernahpun menghadiri perbincangan dan proses jual-beli!!!

Jelas menunjukkan SUARAM sememangnya memfitnah dan menipu!!!

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. Suara-suara haram (SUARAM) sebenarnya menimbulkan kembali isu ini bagi menarik perhatian delegasi Perancis yang datang melakukan kunjungan diplomatik ke Malaysia dengan harapan kepimpinan baru Perancis dari parti sosialis akan menekan Malaysia.

    Hohoho silap besarlah. Malah delegasi besar dari Perancis datang nak labur dan buat duit bagi menjana ekonominya yang merosot ekoran krisis ekonomi yang melanda EU sekarang ni. Tak de masa nak layan suara haram puak-puak makan duit haram ni.

    Kesian Anwar taktik tak menjadi. Hahaha

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3