bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Jul 2013

Sebenarnya Ada Atau Tidak Ahli/Pemimpin Pas Berfahaman Syiah???

Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (PAS) mendakwa akan menyingkir ahli2 parti yang terlibat dengan fahaman Syiah. 

Sebelum ini PAS dilihat tidak mahu mengaku dan menolak ada pemimpin2 dan ahli2nya yang terlibat dengan fahaman tersebut...

Timbalan Pengerusinya, Ashiq Elahi dilaporkan Sinar Harian berkata, kenyataan tersebut menggambarkan bahawa parti itu sekadar melepaskan batuk di tangga dalam usaha menepis dakwaan pimpinan parti itu terlibat dengan fahaman Syiah.

“Beliau (Tuan Ibrahim) mengatakan bahawa pihaknya sendiri mempunyai sistem pemantauan dalaman yang bergerak aktif bagi memastikan seluruh ahlinya tidak terbabit dalam aktiviti seumpama itu (Syiah).

“Persoalannya, setakat mana aktifnya sistem ini sedangkan sebelum ini Ketua Syiah Kedah, Abdullah Hassan sendiri mengakui ada ahli Pas yang menjadi Syiah. Jadi, kenyataan beliau hanyalah retorik,” katanya pada sidang media di Hotel Darulaman, semalam.

Sekejap nafi ada ahli/pemimpin terlibat....sekejap nak singkir...sekejap kata ada....

Mana satu yang betul??? Ada atau tak ada???

Artikel penuh klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3