bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Jun 2013

Penduduk2 Kapit dan Song Bakal Dihubungkan Dengan Jalanraya!!!

Semoga jalanraya baru ini akan merancakkan lagi kegiatan ekonomi kawasan terbabit khasnya dan Sarawak amnya.

Satu lagi janji kerajaan BN akan ditepati.

Rakyaat Sarawak yang tidak jemu2 menyokong BN sewajarnya dibela dan diberikan kemudahan yang termampu oleh kerajaan. Sokongan mereka menunjukkan mereka senang dan menyokong dasar2 kerajaan. Jestru dasar pembangunan kerajaan perlulah diterus dan diperluaskan terutamanya di kawasan mereka yang menyokong dasar2 ini.

Sumber klik sini.

1 comment:

  1. Terima kasih DS Najib.Terima kasih juga kpd TS Muhyidin dan D Shafie Afdal.Terima kasih kpd D Alexander n TS James Jemut kerana melobi jln tersebut.Mantan MP Kapit D James Jimbun pernah juga melobi jln tersebut.Tq.

    Pembinaan jln Kapit-Song-Kanowit yg akan menghubungi Sibu (sepanjang kira2 101 kilometer)dah siap sejauh 21 km.Setakat ini RM284 juta telah dibelanja.Amaun yg besar.

    Dlm keghairahan menyiapkan projek tersebut menimbulkan kekhuatiran.Adakah tender2 telah dibuat?Saya tanya sebab tidak mau Pembangkang akan menjadi "tiada tender" sbg isu kempen mereka.Setakat ini Pakatan tiada komen langsung - puji tidak,mengutuk pun tidak.

    DAP akan masuk kampung.PRN Sarawak dijangka dijadual 2015 atau awal 2016.DAP sedang mengumpul isu2 yg akan digempar-gempur mereka kelak.DAP adalah opportunist.Maka BN perlu lebih transparent mengurus pembinaan jln tersebut.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3