bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Oct 2012

Ulamak Masuk Umno Hanyut!!! - Dr MAZA X Masuk Umno Pun Hanyut???


Kalau dulu penulis begitu berminat dengan tulisan2 dan ceramah2 Dr MAZA kerana kalau beliau"bedal" X kira Umno atau Pas, siapa salah kena bedal.

Tapi sejak akhir2 ini sejak beliau kena tangkap kerana didakwa memberi ceramah tanpa tauliah, sasaran kritikkannya lebih tertumpu kepada Umno.

Adakah ianya kerana "dendam" disebabkan merasakan Umno yang menjadi dalangnya ataupun beliau sememangnya kini lebih "pro" PR, masa akan menentukannya.

"Jangan senang-senang pula menuduh mengenai rasuah atau politik wang jika tiada bukti. Membuat tuduhan tanpa bukti. Ini budaya apa? Kalau benar terlibat dengan politik wang, tolong buktikan," tegas Fathul.

Petikkan di atas adalah satu bukti bahawa Dr MAZA  telah "hanyut" kerana sewenang2 menuduh tanpa mengemukankan bukti dan saksi seperti yang selalu dilakukan oleh Pas dan lebih2 lagi PR.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3