bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Oct 2012

Gara-gara Budget "Kurang Gula" - Rakyat Kelantan Terjebak Dengan Pengedaran Dadah???

SEORANG suri rumah beranak dua juga rakyat Kelantan , Norasnida Mat Uji, 32 (kiri) dijatuhi hukuman penjara lapan bulan di Mahkamah Majistret di Kota Bharu Kelantan.


Kedua-duanya mengaku bersalah terhadap tiga tuduhan memiliki dadah berbahaya termasuk ganja, Mei lalu di Kok Lanas, Ketereh sementara adik ipar Norasnida, Nur Ezza Jasmine Abdullah, 20, (kanan) yang dibicarakan terhadap pertuduhan sama mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan.

Mereka mengaku bahawa di negeri Kelantan sudah tidak mempunyai peluang pekerjaan jadi untk mencari sesuap nasi mereka terpaksa melakukan apa sahaja untuk hidup.

Sumber klik sini.

1 comment:

  1. sape ckp xde keje kt kelantan? projek lebuhraya pra bayar, keretapi laju, stesen angkasa lepas dh nk mula..cuba tanye pegawai husam kot2 ada kosong lg....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3