bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Oct 2012

Gempar!!! Penduduk Bintulu, Kertih, Gabeng dan Pasir Gudang Semua Akan Mati Kerana Barah???



Bintulu, Kertih, Gebeng/Kuantan dan Pasir Gudang adalah merupakan kawasan terawal di Malaysia di mana industri petrokimia dijalankan. Klik sini dan sini

Jika benar projek di Pengerang akan menyebabkan barah, klik sini maka, sudah tentulah penduduk2 di sekitar Bintulu, Kertih, Gebeng/Kuantan dan Pasir Gudang dah ramai yang mati kerana barah....




Samada Pakatan Rakyaat sememangnya anti pembangunan/establishment, ataupun mereka sememangnya mahu mensabotaj ekonomi negara!!!



2 comments:

  1. Mengikut jurnal perubatan antarabangsa, hanya manusia yang menjadi pemakan babi, katak, suka minum arak serta suka bela anjing di rumah yang selalu mati cepat sebab barah usus, barah payu dara, barah hati dan hepatitis A . Sementara mereka yang tak mau bersunat tetapi suka seks bebas senang kena barah prostat dan barah anus.

    Fikir-fikirlah...puak-puak itu juga yang selalunya menentang segala kebaikan yang diberikan kerajaan kepada kaum-kaum lain sebab dengki dan iri hati.

    ReplyDelete
  2. Manakala homo akan dapat penyakit tulang belakang dan juga perut boncet. Rambut juga akan kelihatan seperti kena cynide.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3