bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Jun 2011

Pas Kejar Pengundi Cina dan Ketepikan Pengundi Melayu???


Mungkin Pas terlupa... Yang memenangkan Pas dalam PRU 12 yang lalu adalah pengundi-pengundi Melayu... Jika Pas begitu yakin dengan pengundi-pengundi Cina apa kata jika Pas bertanding di beberapa kerusi yang majoriti pengundi-pengundi orang Cina dalam PRU 13 nanti?

Baru tahu langit tinggi ke rendah...

Jangan jadi pepatah, "yang dikejar tak dapat dan yang dikendong berciciran", sudahlah...

Apabila Islam bukan lagi menjadi matlamat perjuangan mereka apa lagi yang perlu kita pertahankan mereka (Pas)???

Jika dahulu menolak mereka (Pas) kononnya boleh jatuh kufur... Kini siapa lagi yang berani mengeluarkan fatwa sebegitu???

5 comments:

  1. Gelak kan mat sabu..hahahahahaaaaahaa..berkokok sampai pagi laa mat sabu ooiii

    ReplyDelete
  2. PAS sekarang sudah sedar bhw orang Islam tidak lagi menyokong PAS, sebab PAS telah menyimpang sangat jauh dpd prinsip asal tertubuhnya PAS itu sendiri.
    Maka utk terus hidup, PAS terpaksalah meminta nyawa kpd kaum Cina.
    Lebai2 PAS di peringkat akar umbi dah sedar hala tuju parti keramat mereka sudah terpesong!
    Kita tunggu akibatnya di PRU13 nanti!

    ReplyDelete
  3. PAS tak yakin orang melayu undi mereka sbb itu nak pikat pengundi cina lgpun ayam DAP menang kerusi no.2 lagilah senang nak pikat org cina,DAP pun xdelah nak pening kepala sgt krn max sabu dah ada dalam kepimpinan PASif.Harap orang melayu dlm pas jgn undi pas,

    ReplyDelete
  4. Hahahahahaha..... azli akan kata kufur... kih3....

    ReplyDelete
  5. Utk membalas jasa Lim Guan Eng dan DAP, Mat Sabu akan menggerakkan tunjuk perasaan anti kerajaan scara besar2an dlm sedikit masa nanti!
    Orang2 PAS akan dikerahkan utk berkumpul beramai2. Ini adalah bidang kepakaran Mat Sabu.
    Kaum Cina DAP akan membiayai perhimpunan dan melihat dpd jauh.
    Bila berlaku rusuhan besar2an, armada tentera Amerika sudah siap sedia di perairan Singapore utk masuk campur menentang Kerajaan dan membela puak2 pemberontak spt yg berlaku di negara2 Arab di Timur Tengah.
    Kaum Melayu sedang dibuai mimpi2 yg indah. Ada lebai2 PAS yg sedang memasang cita2 utk ke Putrajaya. Ada puak UMNO yg sudah sedia utk menjadi Pembangkang. Bagi UMNO yg penting dapat jadi Ketua Bahagian dgn imbuhan 1.5 juta setahun - tak payah buat kerja. Rakyat marhean sedang sibuk menonton video seks Anwar dar 4 sudut dan mengkagumi betapa besarnya senjata Anwar.
    Melayu mudah lupa ?????

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3