bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Jun 2011

Masa Depan Pas Terletak Ditangannya?



Macam tak percaya... Tapi beitulah nampaknya... Mungkin dunia ini sudah mahu kiamat agaknya....Kalau takpun Pas yang dah nak berkubur gamaknya...

Masa depan sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam, kini di tangan seorang pemimpin yang "sejarah" peribadinya diragui....

Yang sumpah dan seranah serta fitnah dan tohmahan sering meniti di bibir....

2 comments:

  1. Dengan undi yang diperolehi oleh dua calun Timbalan Presiden yang dikalahkan Mat Sabu, kalkulasinya, kemenangan Mat Sabu tidak bererti ahli PAS akan solid berdiri di belakang Mat Sabu. Mereka yang menyokong kedua-dua calun itu akan membuat perkiraan lain samada PAS harus diberi sokongan terus atau tidak dengan kepimpinan Timbalan Presiden PAS yang baru itu.

    Dengan sokongan yang diberi kapada dua tokoh ulamak yang kalah itu, bererti PAS bukan semua penyokong 'ARDEGON'. Walau pun tiga Naib Presidennya diSAPUBERSIH oleh tok-tok orang 'ARDEGON', namun hati kecil jumlah pemimpin PAS kawasan yang hadzir ka Muktamar ada banyak lagi yang menentang pemimpin yang pro-ARDEGON.

    Disini bunga-bunga perpecahan dalam PAS sudah mula ketara. Dalam keghairahan kemenangan kumpulan pro-ARDEGON ini, tiada suara pemimpin PAS, walau pun dari Nik Aziz yang menjadi idola mereka, sepatah pun tiada suara "DALAM PAS JANGAN SAMASEKALU BERPATAH ARANG KERANA PERTANDINGAN MEREBUT JAWATAN DALAM PAS ADALAH BIASA DALAM PARTI...MARILAH KITA JADIKAN MENYATUAN DALAM PAS UMPAMA KOLEH LALU KIAMBANG BERTAUT". Luahan saperti ini tiada, sahingga kahari ini satelah beberapa hari muktamar memilih pemimpin berlalu. Yang ada, Mat Sabu telah mula memberi arahan supaya anggota PAS harus berkerja kuat untuk memenangi PRU13.

    Itulah Timbalan Presiden baru PAS, YANG SUATU HARI NANTI AKAN BERLAKU TINDAKA KEKERASAN TERHADAP AHLI sama saperi YANG DILAKUKAN PKR APABILA AHLI BERTINDAK SECARA YANG MEREKA TIDAK PERSETUJI.

    ....'ANUARISM LAH TUUU...'

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3