bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Mar 2013

Jika Prof Sidek Baba Rakan Karib Anwar Lebih 30 Tahun Pun Tak Percayakannya Lagi...

Jika nama2 besar yang sebelum ini berpuluh2 tahun bersama2 Anwar.... Dahulunya sanggup hidup dan mati mempertahankan Anwar.....Kini meninggalkan beliau... Pastinya ada sesuatu yang "tidak betul" mengenai beliau....

Jestru bagi mereka yang tidak berpeluang megenalinya secara dekat, berhati-hati dan berpada-padalah.....


Untuk makluman penulis pernah diajar oleh Pro Dr Sidek Baba semasa di sekolah menengah.


Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. Kalau seseorang itu berkeadaan normal aku pasti orang itu akan bertindak seperti Prof. Sidek. Masalahnya aku dapat rasakan di Malaysia ini pengikut seks songsang lesbian, homoseks dan pergaulan seks bebas terlalu ramai. Begitu juga pondan-pondan dan mungkin juga mat lembut yang muka cun-cun. Sangat ramai di Malaysia. Di university pun tak terkira ramainya. Adakah mungkin kaum-kaum ini akan memilih lelaki yang normal untuk jadi pemimpin mereka atau pemimpin yang seangkatan dengan perangai mereka. Sebab itulah walaupun kita berbuih mulut cuba menzahirkan perangai songsang si Anwar Aljub tetapi masih ramai lagi pengikut dia. Puncanya ialah pengikutnya adalah sama dengan dia dan mereka ini akan memilih Anwar Aljub sebagai pemimpin mereka itu sudah tentu. Moga Allah jauhkan kita bala.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3