bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Nov 2012

Harimau Malaya Terkulai 2:0 Kepada Thailand - Masih Belum Panik???


Sengaja penulis nak bakar semangat Harimau Malaya... Harap2 mereka akan bangkit tepat pada waktunya... 

Perlu diingat skuad yang menjuarai AFF 2010 dahulu juga tidak diberikan sebarang harapan tinggi apatah lagi apabila mereka terpaksa bergantung harap kepada trio Harimau Muda dibahagian belakang (Fazli Sas, Muslim Ahmad dan Mahali) kerana pemain2 utamanya mengalami kecederaan.

Jika pun belum mahu menekan "butang panik" tidak salah jika Datuk Raja Gopal melihat semula beberapa nama besar di liga M seperti Piya dan Farhan sekiranya diperlukan untuk memperbaiki kekuatan skuad negara yang beraksi longlai sebentar tadi.

3 comments:

  1. Tanda-tanda NYATA kejuaraan AFF tidak dapat dipertahankan. Dilihat terlalu sukar untuk mempertahankannya. Selamat dibuai mimpi yang indah-indahlah wahai Raja Gobal. Aku tak terkejut jika Malaysia akan berakhir ditempat tercorot!!!. Bila ini terjadi jangan salahkan pemain pulak. Jurulatih dan pihak pengurusan mesti bertanggung jawab.

    ReplyDelete
  2. Politik FAM dan Malaysia lebih kurang same je ... accountbility ... dipinggirkan ... tolak tepi lah tu.

    Menang sikit dapat datuk ... kalah merudum no hal.

    Macamana nak bertambah baik ?

    ReplyDelete
  3. masalahnya ramai pemain pemainnya yg khayal dengan dunia celebrity....semangat melawan makin luntur...sepatutnya jgn bagi terlalu banyak publisiti murahan kepada players ni semua...kalau banyak sgt dah mcm artis la pulak...main pun main main jer....akhirnya ranking kita dah sama ngan ranking Bhutan, Nepal...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3