bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Sept 2012

Demonstrasi Membantah Filem Innocense of Muslims - Ngeh Tunjukkankan Perangai Sebenar DAP???


DAP sebenarnya takut jika pemuda Pas benar2 mengikuti demonstrasi yang dianjurkan oleh pemuda Umno itu nanti mungkin akan menjadi titik tolak kepada 2 parti terbesar Melayu itu untuk meluaskan kerja-sama dan persaudaraan mereka dalam konteks yang lebih besar..

5 comments:

  1. bimbang melayu islam bersatu,,,,

    ReplyDelete
  2. if muslims were asked to protest against sam bacile, Dapster looks at it as a waste of energy and time.

    if muslims were asked to lie down on the road in order to protect Dapster-backed pass secvular gomen in perak, no time and energy are wasted?

    ReplyDelete
  3. kerana beberapa buah pulau terpencil di laut Cina Selatan, rakyat tanah besar sanggup buang masa dan tenaga berdemonstrasi terhadap negara lain yang juga menuntut hak ke atas pulau terpencil berkenaan. apa komen Ngeh Koo Ham dalam hal ini? tidak buang masa dan tenaga? ha ha

    ReplyDelete
  4. cina dap nakkan undi melayu pas/pkr..jer....
    spy agenda malaysia malaysian dap tu berpeluang kembali....

    ReplyDelete
  5. ngeh sengeh mcm kambing jer pandai. kalsu kita mengata dia buang masa bakar kertas dan kotorkan udara waktu dia sembahyang apa dia rasa....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3