bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Feb 2018

Fitnah Tarif Elektrik Naik - Sudah Keluar Lagi???



Pakatan Harapan macam biasa suka "recycle" kisah2 lama untuk menaikkan kemarahan rakyaat terhadap kerajaan Umno/BN. Macam dah X ada modal.....

Ironinya...walau pun ditipu berkali2......sebahagian rakyaat...penyokong totok PH, tetap percaya.....

Terbaru mereka keluarkan lagi keratan video berita Astro Awani lama di alam maya yang memaklumkan kerajaan akan menaikkan tarif elektrik dengan alasan TNB menanggung kerugian.

Kemudian, keyboard warrior mereka pun keluarkan pulak keratan di bawah....Yang membuktikan bahawa TNB sebenarnya  masih membuat untung berbillion ringgit. 

Ini membuktikan kononnya kerajaan khususnya DS Najib menipu rakyaat. Keratan berita ni pulak bertarikh agak baru (Jun 2017). Sekadar untuk menguatkan fitnah mereka.


Sebenarnya tarif kenaikan itu berlaku pada 2014, klik sini.




Malah kerajaan juga telah membuat pengumuman baru2 ini bahawa tarif elektrik di Sememanjung akan kekal untuk 3 tahun. Sumber klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3