bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Feb 2016

Bela Dua ADUN PKR Azmin Mungkin Akan Dipecat Jawatan MB Selangor???



Bela dua adun PKR yang menolak usul DUN Pulau Pinang  telah menyebabkan kedua2nya dipecat daripada jawatan pengarah GLC milik kerajaan negeri.

Dalam rakaman wawancara di TV3 malam tadi, Guan Eng menzahirkan perasaan kecewa kerana Azmin telah membela kedua2 adun PKR tersebut.

Malah beliau menekankan, jika dahulu TS Khalid Ibrahim boleh dipecat kerana melanggar ketetapan yang telah dipersetujui oleh Pakatan Rakyaat, tindakanyang sama juga boleh diambil terhadap Azmin.

Wow.....Hebatnya Guan Eng....

Rupa2nya beliau lah dalang disebalik TS Khalid Ibrahim dipecat???

TG Hj Hadi dan PAS menjadi mangsa berikutnya dan kini Azmin pula????

Artikel berkaitan klik sini dan sini.

Mungkin inilah yang dimaksudkan dengan "bersih" pada fahaman DAP.....

Semua orang perlu mendengar cakap mereka....

Nampaknya jika Pakatan Harapan memenangi PRU 14 nanti, memang dah sah lah...negara ini akan diperintah oleh keluarga "LIM".

1 comment:

  1. masih bodoh dan buta hati lagi melayu2 yang sokong DAP. Tak kiralah dalam parti PgayR atau PaNgok jelas agenda DAPig hanya mahu cara mereka. Diktator pemerintahan DAPig ala kongsi gelap atau 'bog brother' style.

    Harap2 Azmin keca pecta supaya ada yg buka mata menolak terus PR. Pakatan Haram yg dikuasai DAPig ini semoga lenyap segera!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3