bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Aug 2013

Siapa NGO Peguam Untuk Label Pihak Berkuasa Agama Macam "Taliban"??

Siapa di belakang NGO ini yang begitu lancang menggelar pihak berkuasa Agama Islam di sebuah negara yang Islam merupakan agama resmi negara???

Kalau tanya penulis.... 

Orang sebegini boleh pilih negara lain yang mereka suka....

Buat apa mahu tinggal di Malaysia???

Betul tak???

1 comment:

  1. Lawyers for liberty konon - mereka ni HARAM JADAH penjilat kaki "demokrasi/hak asasi" SAMPAH Barat-Zionis! Bayangkanlah kalau umat Islam pergi ceroboh gereja, kuil Hindu/Cina! Jadi yg Taliban (PENGGANAS yg. sebenarnya ditaja si DAJAL DUA MUKA Barat-Israel utk menakluk Afghanistan yg. kaya minyak-gas) sebenarnya ialah loyar-loyar PENYANGAK DAPKURAP/PKR!

    Kat Jerman/Barat, hanya perayaan Kristian sebagai acara RASMI negara; adakah mereka sambut Aidilfitri, Deepavali, Hari raya Cina dsbnya dengan sama - jgn haraplah! Gereja boleh tumbuh macam cendawan tapi masjid dan rumah ibadat agama lain, dikawal ketat. Dan wanita Islam pakai tudung tak boleh kerja dengan k’jaan di Jerman! Dan pertubuhan Jerman Konrad Adeneur pula nak masuk campur hal "hak asasi" kesamaan agama kat M'sia ni, apasal? Dasar PENJAJAH Barat-Zionis memangnya HIPOKRIT, PENIPU dan SAMSENG LAKNAT! Maka kenapa loyar-loyar SAMPAH DAPKURAP/PKR tak MELALAK pula hal ini?!

    Paderi-paderi Kristian pula boleh MEROGOL anak-anak kecil, lelaki mahupun perempuan, berdekad lamanya, dan dilindungi si Vatican. Dan bukankah puak Kristian dan gereja yg. membunuh dan merompak, beramai-ramai (berjuta) dan MENGKRISTIANkan Native Americans/Canadians (disembelih kulit kepala mereka), Aboriginal Australians (dipotong kemaluan yg. lelaki) dan Bumiputera Latin Amerika/Afrika berabad dulu? Lepas itu, puak Kristian bersama Yahudi juga yg. sekarang membunuh umat Islam (juga berjuta) sesuka hati seperti di Palestin, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Sudan, Nigeria, Lebanon, selatan Thailand/Filipina, Iraq, dsbnya. Semua pembunuhan ini adalah utk tujuan utama utk merompak kekayaan Bumiputera Islam dan Bumiputera lain! Jadi mana-mana Bukan Islam, sebelum menghina Islam/umatnya, termasuk loyar-loyar ini, baik tengok tamadun sendiri!

    Dan golongan liberal Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' (pala hotak si KAPIAQ Barat-Zionis PENIPU ini!), di mana wang, kebebasan seks termasuk pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian - menjadi tuhan mereka!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3