bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Jul 2015

Gerakan Guling PM dan Berpolitik Sepanjang Tahun???



Sistem 2 parti di negara2 maju membolehkan rakyaat memilih kerajaan terbaik. Sebaik tamat pemilihan, parti yang kalah pun akan sama2 cuba untuk membangunkan negara.

Sebaliknya di Malaysia parti yg kalah X pernah berhenti berkempen.....sebaik kalah dlm sesuatu PRU, mereka akan memulakan kempen untuk PRU yg akan datang seawal selepas lawan diistiharkan sebagai pemenang.

Lihat sahaja bagaimana fitnah 40 ribu pengundi2 hantu Bangla, Blackout 505 2013 dan undi popular dimainkan oleh pembangkang!!!

Kini ada sesetengah puak dlm Umno bersengkokol pula dengan Pakatan rakyaat untuk dalam menjatuhkan PM, habis semua anasir luar dan dalam negara dikerah untuk memfitnah beliau. Maka berpolitik lah kita sepanjang tahun....

Adakah kerana taraf pemikiran negara membangun yg X matang membuatkan pemimpin2 kita menjadi sebegitu rupa berbanding pemimpin2 di negara2 maju....

Sumber klik; http://www.agendadaily.com/Berita-Terkini/konspirasi-guling-pm-mp-desak-tindakan-pantas-pihak-berkuasa.html

1 comment:

  1. UMNO jangan cakap banyak DAP sudah rancang hendak memerintah sudah lama, sokongan Cina dan India sudah dapat , harap sokongan Melayu aje pengikut PAS dan PKR memang dah ada, sekarang hendak pindah sokongan Melayu kepada daripada kepada Pakatan hanya memerlu undi yang tak banyak lagi kalau UMNO dengan pemimpin yang ada sekarang ni memang sah akan kalah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3