bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Oct 2014

Pengaruh Islam Liberal - Jangan Selepas Ini Ada Kempen Mesra Liwat Pulak???


Beberapa hari ini kecoh dengan penganjuran kempen pegang anjing najis berat (mughalazah) bagi penganut2 Islam mazhab Shafie.

Lebih mengharukan pemimpin2 politik berfahaman Liberal beriya2 mempertahankannya tanpa mengambil-kira sensitivti masyarakat setempat.

Mungkin ini menjadi salah-satu bukti bahawa Akta Hasutan masih releven demi menjaga keharmonian agama dan kaum di Malaysia ini.


posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Dulu macai PR tunjuk gambaq bekas presiden pakistan jeneral musharaf bela anjing sebagai peliharaan untuk dibanding betapa zuhudnya bekas presiden Mahmoud Ahmadinejad. sekarang org Islam PR sendiri di malaysia membela anjing... tu dia sekarang Allah bayaq cash kat hangpa ibarat meludah ke langit kena batang hidung sendiri...apa mcm macai-macai pr ada berani nak nafikan... klu berani bersumpah dari hati naluri atas Allah SWT dan Muhammad SAW.

    ReplyDelete
  2. But we hate you, Latheefa Koya

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3